Justin Bieber - Die In Your Arms

2013. szeptember 30., hétfő

Tizennyolcas 10 Fejezet

 Sziasztok !
Sajnálom hogy csak most hozom a részt csak alig volt időm mostanság és csak hétvégente tudom hozni .
Remélem tetszik ez a fejezet próbáltam izgalmassá tenni jól sikerült és kapok megint olyan csodálatos kommenteket na nem is fecsegek tovább jó olvasást :) *---* <3



 * Aztán meg éreztem valakinek a puha kezét és  simogatta  az arcom olyan jól esett .*
Éreztem hogy valahol meg állunk és be visznek de nem tudtam hogy hol vagyunk, mert nagyon gyenge voltam és nem tudtam ki nyitni a szememet aztán le tettek , és el aludtam.
*Jessika szemszöge *
Justin háza ellőt meg álltunk be vitték Justint le tették az ágyra és mindenki elment kivéve én és Ry maradtunk.
-Ryan ?
-Igen .?
- Én is itt szeretnék itt maradni Justinal nem lenne gond ?
- Nem de hogy Justinak a szobájába van egy külön ki nyithatós fotel ott tudsz aludni .
-Rendben köszi Ryan .
- Szívesen , na én mentem aludni jó éjszakát
- Jó éjt
El köszönt és fel ment a szobába én ott maradtam Justinall a szobába gondoltam el megyek fürödni  mert tiszta vér volt a pólóm meg jó lesne egy fürdés . Be néztem Justin szekrényébe kerestem egy hosszú pólót és be mentem a fürdőbe . Meg lepődtem amikor be léptem a fürdőbe nagyon nagy zuhany kabinja van Justinak , gyorsan le vetkőztem és be álltam a zuhanykabinba . Le zuhanyoztam fel vettem Justin pólóját és a bugyimat és vissza mentem Justinhoz olyan rossz volt öt ilyen állapotba látni . Le ültem a fotelba és csak sírni tudtam aztán álomba sírtam magam .
 *Más nap*
Korán keltem Justin még mindig aludt nem akartam fel ébreszteni ezért le mentem a konyhába elő vettem egy tálat egy tejet és müzlit és el kezdtem falatozni . Vissza mentem az emeletre Justin fent ült az ágyon .
- Jó reggelt mondtam erre fel nézet és végig nézet rajtam , éreztem hogy el vörösödök mivel csak egy póló volt rajtam és egy bugyi .
-Jó reggel  neked is mondta .
- Jóbban vagy már ?
- Igen , de egy kicsit még azért fáj -mutatott a sebére a szemére ami lila és vörös be pompázott .
- Hozzak rá egy kis jeget ? -kérdeztem
-Igen de majd később mert el megyek le zuhanyzok egyet mert már nagyon büdös vagyok -mondta nevetve és be ment a fürdőbe .
*Pár perccel később *
-Jessi - ordította Justin . Azt hittem valami baj történt vele így hát villám gyorsan a fürdőben  teremtem .
Justin  előttem állt pucéran nem bírtam ki hogy ne nézek végig rajta bár csak ne tettem volna Justin közel húzott magához és meg csókolt , és a keze el kalandozott a pólóm alá próbáltam meg állítani de nem ment túl nagy volt rajtam is a vágy . Átadtam magam Justinak meg szabadított az össze ruhától és a zuhany fel húzott meg engedte a meleg vizet amitől rajtam még jobban el uralkodót a vágy így hát neki estem Justinak .

 Justin nyelve táncot járt az enyémmel egyre ínteziven csókoltuk egymást mikor Justin el zárta a vizet és fel kapott az ölébe be vitt az ágyra rakott és a nyakamat kezdte csókolgatni aztán el kezdte szívni olyan jól csinálta. Aztán egyre le jeb haladt minden egyes porcikámra forró csókot hintett . Hirtelen fordítottam a helyzeten justin került alulra én fölülre és én kényeztettem minden hova én is csókot hintettem amikor meg el értem jerryhez el kezdtem simogatni és puszikat nyomtam rá.
*Justin szemszöge *
-Jessi - ordítottam . mivel ment hagytam a szobába a ruháimat de ö azt hitte hogy valami baj van ily rám tört és én pont akkor szálltam ki a zuhany alól . Láttam  tetszik  neki amit lát így hát közzel húztam magamhoz és csókot leheltem az ajkára . Nem bírtam magammal most azonnal akarom őt . Le vetkőztem és be húztam magam hozz a kabinba meg nyitottam a  meleg vizet és le támadt az ajkával olyan jó volt csak csókolt és csókolt én már nem bírtam el zártam a vizet fel kaptam az ölembe be vittem a szobába le raktam az ágyra és nyakát csókoltam aztán meg már szívtam , és egyre lejeb mentem ahova csak tudtam csókoltam . Hirtelen valahogy én kerültem alulra és ö csókolt egyre lejeb és lejeb ment amikor el érkezett jerryhez csak simogatta és puszilgatta amivel engem csak kínzott   már nem bírtam ki csillapítani kell ezt az érzést .
-Jessi létszi...
Ahogy ez ki mondtam be vette a szájába és olyan jó volt hogy nem bírtam ki éreznem kellet már öt így hát meg fogtam az arcát fel húztam magam hoz és fordult a helyzet és be raktam jerryt .
*Jessika szemszöge *
-Jessi létszi... mondta Justin szinte már könyörögve .Én erre be vettem a számba amire Justin fel sóhajtót egyet és  halk nyögésekkel díjazta justin meg fogta két kezével az arcom és fel húzott magához és hirtelen megint én kerültem alulra . Justin hirtelen belém helyezte jerryt ami nagyon hirtelen ért ezért fel sikítottam
-ÁÁÁÁ Justin .
- Gyerünk baby -mondta Justin amire még gyorsabb ütemet diktált . Justin hátát végig húztam a körmömet amitől  láttam rajta hogy jobban be indul annyira gyors tempót  diktált már az ágy is nyikorgott és engem meg olyan  extázisba hozott hogy el  kezdtem  karmolásztam a hátát .




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése