Justin Bieber - Die In Your Arms

2013. szeptember 30., hétfő

El rabás 11 Fejezet

Sziasztok ! Meg hoztam a 11 fejezetet remélem tetszik de lenne egy is bökkenő csak 3 komment után hozzon majd csak a következőt jövő héten .  Remélem tetszik jó olvasást <3



 *el  kezdtem  karmolásztam a hátát*
Még párszor Justin belém helyezte jerryt és sikeresen el jutottam a csúcsra ,a testünk zihált még egy forró csók és Justin le mászott rólam és mellém feküdt , én meg oda bújtam hozzá. Néma csend volt .
*Justin szemszöge *
Olyan jó volt vele a szex annyira vad macska volt az ágyba hogy még most is fáj ahogy végig karmolta a hátamat , de egy csöppet se bánom hogy le feküdtem vele ö olyan más mint a többi lány valahogy ki tűn a többi közül .Lehet hogy szerelmes vagyok belé de ezt még magamnak se merem be vallani.Annyira el gondolkoztam hogy hirtelen arra lettem figyelmes hogy el aludt a mellkasomon Jessika , olyan aranyos volt és olyan jó volt hogy a karjaimba tarthatam , annyira fáradt voltam hogy engem is el nyomott az állom.
*Jessika szemszöge *
Annyira biztonságba és megnyugvásban éreztem magamat , hogy el aludtam .Amikor fel keltem lehetett olyan délelőtt láttam hogy Justin alszik még ezért szép óvatosan ki szálltam mellöle az ágyból de olyan aranyos volt hogy le kellet fényképeznem , és fel töltöttem Twittere , nem írtam melléje semmit csak egy szívecskét .

 Be mentem a fürdőbe  és kicsit rendbe hoztam magam , és azon tanakodtam hogy most mi lesz velem és Justinal mert hát ... mindig durván bánt velem előzőleg meg minden most meg olyan gyengéd volt és .. nem tudom össze vagyok zavarodva , arra gondoltam hogy el megyek egyet futni addigra hátha ki tisztul a fejem .
*Futás közbe *
Annyira el voltam bambulva hogy észre se vettem hogy egy fa darab élődtem van én meg szépen el estem benne és még a térdem is fel horzsoltam . Ott ültem a földön és törölgetem a sebemet egy zsebkendővel hogy álljon már el a vérzés , amikor valaki rám húzott egy zsákot és meg kötöztek . Olyan gyorsan történt minden hogy amikor észbe kaptam próbáltam ki szabadulni akkor valaki valaminek neki ütött és minden el sötétült . Egy szobába ébredtem enyhe fej fájással nem tudtam hogy hol vagyok gondoltam el raboltak vagy valami vagy meg akarnak erőszakolni meg minden kezdtem már pepizni amikor egy nagy kigyúrt férfi lépet be a szobámba és azt mondta -Nesze itt a kaja remélem elégedett vagy ribanc  . -és még mijelődt vissza tudtam volna szólni nek addigra már ki is ment a szobából . Egy kis kenyér volt és víz éhes voltam de nagyon ezért el kezdtem enni . Ami után meg kajáltam ki akartam menni a szobából de persze be volt zárva a szobám ezért vissza ültem az ágyra és csak úgy patakokba folyt a könnyem nagyon meg voltam ijedve és féltem így mi fog rám várni vagy mit fognak velem művelni . Annyira sokat sírtam hogy álomba sírtam magam .
*Másnap *
Fej fájással keltem és éhes hassal . Megint  be jött a szobámba az a férfi le dobta elém a kaját és mondta hogy nem sokára mennünk kell szóval gyorsan meg ettem azt a kis száraz kenyeret és rám húzta megint a zsákot és megint neki vágót valaminek és el sötétült minden  . Arra ébredtem meg hogy majd szét akar robbanni a fejem nagyon fájt már és a csuklom is valami erős szorítást érzet ezért ki nyitódtam a szemem és akkor vettem észre hogy egy székhez vagyok kötözve és egy sötét szobába vagyok . A bejárati ajtónál két nagy testű férfi állt ott a hátérbe meg beszélgetés hallatszott de nem láttam hogy ki azok mert amint már mondtam nagyon sötét volt de a hangja számomra nagyon ismerős volt . Oda lépet elém  meg pillantottam nem akartam el hinni hogy  ......


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése