Justin Bieber - Die In Your Arms

2013. szeptember 30., hétfő

Halál szélén 12 Fejezet

 Sziasztok !
Bocsi hogy csak most hozom csak alig volt már időm köszönöm a kommenteket is remélem tetszik ez a fejezte is . Jó olvasást :D <3

Oda lépet elém  meg pillantottam nem akartam el hinni hogy  ......
Hogy Jos volt az !
-Te ordibáltam teli torokból ! Hogy lehetsz ilyen mért csinálod ezt velem? - ahogy ezt ki mondat síró görcs jött rám .
-Hahah cicám tudod nekem fontos vagy mert úgy látszik Justinak te lettél a gyengéje szóval tuti hogy érted fog jönni csillagom -mondta gúnyosan
- Ne hívj így !!! -Hogy érted azt hogy én vagyok a gyengéje ? -kérdeztem kicsit félénken .
- Háháh te ne tudsz semmiről én jobban ismerem Justint min te öt .- mondta majd el halkúlt
-hazudsz nem hiszek neked -mondtam majd ismét rám jött a síró görcs .
- Hát jó akkor ne higgy nekem jobb ha ebbe a tudatba maradsz .  - majd bele röhögött a képembe és olyan közel jött hogy én sikeresen le köptem -Te ezt meg hogy merészeled förmedt rám és közbe törölget az arcát ahol le köpte . -Vigyétek el mondta majd akik az ajtónál áltattak két nagy darab fickó megint zsákot húztak a fejemre és megint és megint valamibe be baszták a fejemet .
*Justin szemszöge*
Reggel nem volt mellettem Jessika  gondoltam a konyhába van csinál valami ebédet mert hát elég sokjáig aludtam . Le mentem a konyhába sehol se volt próbáltam hívni de nem veszi fel a telefont .
Egyből rosszra gondoltam hogy mi van hogy ha én űztem  el mert túl nyomulós voltam és hogy mert hogy le feküdtem vele meg mi van ha baja van ...merült fel bennem egy csomó kérdés aztán meg a telefonom hoz kaptam és fel hívtam Jessika leg jobb barátnőjét Milyet .
-Szia Justin
- Szia Miley van egy kis probléma nem veszi fel  Jessika a telefonját meg probálnád te fel híni háta neked fel veszi a telefont ?
-Rendben fel hívom de neked nem veszi a telefont fel vagy mi ?
-Hát .. nem és kezdek érte aggondi hogy valami baja lehet
-Ajj Justin ilyen re ne is merészelj gondolni biztos csak el ment futni vagy el ment edzésre ne aggódj.
-Oké hívd fel és szólj ha van valami én addig össze hívom a haverokat és keresni kezdjük .
-Rendben majd szólok szia
-Szia
Ahogy ki nyomtam a telefont úgy eböl hívtam Ryan hogy segítsenek meg keresni Jessikát 15 perc múlva már nálam is voltak az egész várost át kutatunk hogy meg talajuk de semmi .
*Késő este*
-Justin menjünk már haza ma úgy se fogjuk meg találni Jessikát .-mondta Ry nyafogva
-Miről beszélsz meg fogjuk találni ne mondj ilyeneket üvöltöttem teli torokból és amint le nyugodtam jött egy Sms ez állt benne  : "Nálunk van Jessika ha élve akkor szerez 6 millió forintot és gyere a zöld sikátorba de csak akkor gyere ha nálad a lóvét mert ha nem ki nyírom a lányt .... Jos "
Amint ezt el olvastam azonnal a földhöz basztam a telefont és üvöltöttem Rynak hogy megyen el haza és vegye ki a széfembe öl a pénzt . /ott tartom a pénzem hogy ne tudjanak tőlem lopni pénzt és egyedül Ry és én tudjuk a széf kódját / Fél óra múlva már vissza is tért a pénzel és mentünk a meg beszélt helyre .
*Zöld sikátorba *
-Nocsak nocsak hát el jöttetek -jött egy ismerős hang a hátam mögül . -Mutasd a pénzt .
-Nesze itt van hol van Jessika !
- Hahah Justin Justin jaaj de aranyos vagy még azt hiszed hogy csak úgy odaadom neked Jessikát háhháháh hát most tévedtél .- El kapni amint ezt ki mondta vagy 8 nagy darab fickó lépet elő és el kaptak minket .Meg kötözték a kezünket és be vittek engem  egy sötét szobába amikor meg láttam Jessikát a földön feküdve tiszta vér a feje a keze kék és lila  Oda mentem volna de az a fickó rángatott és le ültetett egy székre és oda kötözött a székhez is . Nem tudtam meg mozdulni és azt se tudtam hogy hova  vitték  a haverjaimat mert engem külön ide hoztak .
*Jessika szemszöge *
Megint egy sötét szobába hoztak alig lehetett látni és én már kicsit szédültem is annyira fájt a fejem már , de a sötét ellenére is ki szúrtam Justint egy székhez volt oda kötözve oda mentem hozá és meg öleltem .
-Jól vagy ? -kérdezte aggodalmaskodva
-Hát ... fáj nagyon a fejem annyit mondtam majd a sebemhez nyúltam . Épp ki akartam kötözni Justint amikor be jött két darab fickós és meg fogtak engem is és a székhez kötöztek aztán be jött Jos a szobába
-Jajja de jó titeket ily látni -mondta majd fel nevetett .- Na Justin mit is kezdjek veled mondta majd be húzott Justinak egyet.
-Ne ne kérem ne bánts öt -mondtam sírva fakadva.
-Jaja hát nem aranyos próbálja meg menteni -hahaah milyen szánalmas kis ribanc -mondta majd még kettőt bele vert Justinba . Csupa vér és kék zöld volt Justin . Újra és újra bél ütött Jos Justinba . Kész kin szenvedés volt azt látni hogy Justint agyon verik.



-Ne ne kérem hagyta abba ordítottam újból és újból a szívem majd meg hasadt amimkor Justint már be csukta a szemét és úgy ütötték tovább. -Bármit meg teszek csak hagyják már abba könyörgök .Erre a mondatomra mindenki fel figyelt és nem ütötték tovább Justint . -Bár mit ? -kérdezte Jos sunnyin .
-Igen bármit de Justint enged el !! 
-Rendben engedjétek el Justint .  A két fickó ki kötözte Justint és ki dobták ott feküdt a földön fel se bírt állni , el nem lehet mondani hogy mennyire össze voltam törtve hogy így kelljen öt láttnom .
Amint ki dobták Justint Jos vissza jött hozzám és el kezdet vetkőztetni próbáltam ellenkezni de ö vagy meg ütött vagy azzal fenyegetett hogy megint el kapja Justint és agyon veri adódtól pedig féltem .
Így hát hagynom kellet azt hogy ö azt csinálja velem amit akar annyira undorító volt végig sírtam le vedköztetet és mindenhol puszilgat annyira undorító volt hogy már csak egy száll melltartóba voltam és egy búnyiba ö rajtam ült én meg le löktem magamról és oda hánytam a földre . 
-Hogy képzeled ez -üvöltötte rám majd egy akkorát le kevert hogy el terültem és minden el sötétült körülöttem.
 *Jos szemszöge*
-Jessika Jessika !!! -ordibáltam kétsége esve kelj már fel ráztam Jessikát de semmi meg néztem hogy él még és nem egyből hívtam a mentősöket be vitték a kórházba.
*Kórházba *
Már vagy 3 órája itt ülök a és várom hogy meg mondják hogy mi van vele már a sírás keringet mert én tehetek mindenről  .
- Jó napot kívánok Dr. Drew vagyok és sikeresen helyre állítottuk az állapotát de még azért nagyon súlyos . 
-Rendben .
-Dr.Drew ! -Dr.Drew le állt a szíve ordította az egyik nővér hátul !

2 megjegyzés: