Justin Bieber - Die In Your Arms

2013. szeptember 30., hétfő

A sokk 8 Fejezet


Sziasztok egy újabb rész remélem tetszeni fog köszönöm a kommenteket jó olvasást <3 ;)

*Justin ajkai vészesen közelednek felém*
 Már le csukta a szemét Justin gondoltam én is be csukom és vártam hogy meg csókoljon de nem tete a képembe röhögött - Azt hitted mi hogy meg csókollak  kurva !
- Rohadt szemét görény és már bújtam volna ki Justin karja  közül mikor  meg ragadta a csuklómat és be  rángatót egy szobába ott falhoz szorított és mélyen a szemembe nézet ki akartam szabadulni a szorításából de nem ment olyan volt mintha el vette volna az összes erőmet és aztán hirtelen olyat tett amire nem számítottam meg csókolt.

 Csókja mámorító nem bírtam ellen állni hogy ne csókoljak vissza . Amikor el váltak ajkain egymástól nem mertem fel nézni Justinra . De Justin ezt nem hagyta agyiba meg fogta két kezével az arcomat és maga felé irányított . Ki rázott a hideg ahogy hozzám ért Justin nem tudtam hogy mért csinálja ezt de megint meg csókolt és hirtelen egy ajtó csapódást hallottunk  de Justin még mindig csókolt mit sem törődve  a hanggal  hátulról valaki el kapta Justint és ütni kezdte Justint váratlanul ért az ütés de ö nem hagyta magát ö is vissza ütött de sajnos a másik fiú erősebb volt nála ily Justin a földre került és el ájult én szinte sokkot kaptam az előzőek látván a oda akartam menni hozzá de akkor meg ragadta a kezemet a másik fiú le vette a kapucnit akkor még jobban sokkot kaptam Jos volt az . - Te mit műveltél Justinal mért csókoltad meg ha ? - ordibálta velem , és a falhoz szorított . - Hát ... nem tudom .. mondtam félve , erre még jobban a falnak szorított szinte már fájt és akkor le kevert egy pofont és ott hagyott . Össze görnyedve a földre borultam és sírtam.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése