Justin Bieber - Die In Your Arms

2013. szeptember 30., hétfő

A bál 7. Fejeztet

Sziasztok ! Csak annyit szeretnék mondani hogy köszönöm a kommenteket és jó olvasást ◕ ‿‿ ◕
 *Ott álltunk az ajtó előtt amikor Jos meg fogta a derekamat és magához húzott és .................*
Meg csókolt . Hát ... nagyot csalódtam amikor meg csókolt mert az álmokba csodálatos lágy csókot kapok tőle de amikor meg csókolt egy csöpp érzelem se volt benne egyszerű szájra puszi volt és akkor lett volna jó ha be csukom a szememet de nem akartam mert ez nem volt az igazi ....Amint el vált a szán egymástól egyből mondtam hogy jó éjszakát és be mentem a házba nehogy túl cikisé váljon a helyzet .
Gyorsan meg vacsiztam és le fürödtem hamar el aludtam mert nagyon ki mertitet ez a sok tánc . 
*Pár nappal később *
Josal azóta nem beszéltem amióta meg csókolt kezdtem már aggódni miatta . Ma lesz a bál és ma suliba is kell menni , a nevelő apum vitt suliba . Épp mentem be az osztály terembe mikor Justin elém állt és nem engedet be a terembe .
- Ájj fére az útból - mondtam .
- Mi van nem férsz el mellettem ? - kérdezte gúnyosan.
- Nem mert te és a nagy képed el állja az útat.  És csodák csodájára félre állt Justin az útból  és be engedte a terembe csak hogy amikor be léptem volna egyet Justin  ki rakta a lábát elém és ki gáncsolt . Az egész osztály megint rajtam röhögött szokás szerint .Órák után fel mentem a tanáriba és meg kérdeztem az oföt hogy Josal mi van hogy nem jött suliba a tanár el mondta hogy szörnyen beteg volt és hogy ma jön a bálra is . Annyira örültem hogy jön Jos a bálra félre ne értsétek csak úgy örülök neki mint egy normális barát . A tanári után egyből haza fele vettem az irányt mivel még nem tudtam hogy mit vegyek fel ezért fel hívtam Milt hogy  menjünk el vásárolni mert nincs egy báli ruhám se .
* A plázába *
- Gyere gyorsan már AKCIÓ - húzott maga után Miley
- Jól van na de ez az utolsó bolt ahova be megyünk le szakad a kezem ezektől a sok szatyroktól  nyavalyogtam . Nagyon sok ruhát és cipőt vettünk majdnem mindegyik ruhához egy magassarkút Mil minden boltba be mentünk ahova csak le árazást látott vagy AKCIÓT  . Nagy nehezen ki mentünk a plázából és haza mentünk mert nem sokára kezdődik a bál és én még kész se vagyok . Miley nagyon szépen meg csinálta a hajamat .
 Nem akartam olyan fodros bodros ruhát fel venni így egy kis egyszerű béli lenge ruhát vettem fel .

 És ez mell még fel vettem a kedvenc magassarkúmat , nagyon kényelmes és jól is néz ki .

 Meg köszöntem Milnek a segítséget és hogy el hozott a bál helyszínére . Kis szálltam a kocsiból a be mentem a terembe a terembe mindenki beszélgetett és ivott , érdekes nek találtam hogy senki se táncol de akkor jöttem rá hogy azért nem táncol senki se mert a nyitó tánc után lesz zene . A tanár be jött a terembe és mondta hogy mindenki keresse meg a párját és táncra fel . Na itt le sokkoltam mivel Justin egy tánc próbán se volt hajlandó el jönni de itt a bálon pedig feltűnt .Mindenki meg kereste a partnerét és már majdnem táncolt mindenki mikor a tanár  rá szolt Justinra hogy kérjen fel táncolni ni itt nagyot  nyeltem mert Justin  közeledett felém és meg kérdezte - van kedved táncolni ? Én csak egy aprót bólintottam és már mentünk is a tánc parkettre Justin lassan meg ragadta a derekamat és közel húzott magához és mélyen a szemébe nézetem és akaratlanul is ki rázott a hideg éreztem hogy Justin ajkai vészesen közelednek felém.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése