Justin Bieber - Die In Your Arms

2013. szeptember 30., hétfő

Az állom, enyhe tizennyolcas 9 fejezet

Sziasztok! Meg próbáltam hozni egy hosszú részt Aprli Moor kedvért most nagyon figyeltem a helyes írásra is remélem nem lesz benne sok . Remélem tetszik majd ez a rész is és kapok megint kommenteket na jó nem húzom tovább a szót jöjjön a 9 rész ;)


*Justin ott feküdt a földön véresen nem tudtam hogy mit csináljak olyan sokk ba voltam csak síni tudtam.* Nem tudom meddig ücsörögtem ott de reggel más hol ébredtem , és valakinek a karjai közt. Nem mertem meg mozdulni ne hogy fel kelljen . Olyan fura volt a karjai közt lenni egy szere félelmetes és megnyugtató . 
Amíg én gondolkodtam hogy vajon ki az a titokzatos fiú akinek a karjai közt aludtam addig ö fel ébredt és az arcomra adott egy lágy puszit , akkor vettem észre hogy Justin az ,egyből fel ugrodtam mellöle és csak akkor ládtam hogy én egy fehérneműbe vagyok és Justin csak egy boxerbe egyből arra gondoltam hogy mi  lefeküdtünk de mivel nem emlégszem semmire csak arra hogy ott sírtam a szobába Justin mellet aki tiszta véres volt és lila foltok voltak rajta most viszont egy lila folt se volt rajta nem bírtam ki hogy ne kérdezem meg Justin hogy mi történt tegnap .
-Justin mi ugye nem lefeküdtünk le ? 
- Mért baj lenne ha igen -húzta szája szélére a mosolyt .
-Igen baj lenne mert én nem fekszek le olyan emberel aki naponta más lányokkal van együtt - mondtam és el kezdtem fel öltözni mire Justin hátulról meg ragadta a derekamat és az ölébe rántott  .  Probáltam ki szabadulni Justin szorításából ,de nem ment mert ö erősebb volt nálam . El kezdte Justin a nyakamat csókolgatni ellenkezni akartam hogy hagya abba de nem ment olyan jól csinálta . Hirtelen Justin  hátra döntött az ágyon és rám mászott és meg csókolt akaratlanúl  is a hajába túrtam amire fel nyögött egyet .

És hirtelen egy ajtó csapódást  ra ébredtem meg , és megint abba a szobába voltam . Ryan jött be a szobába Justin haverja . Amint meg látta Justint a földön kérdezősködni kezdet .
-Mi történt Justinal , miért nem segítettél neki ?
-Josal verekedett . - mondtam 
- Hívok segítséget te addig maradj itt vele .-mondtam majd ki ment .
Nagy nehezen erőt vettem magamon és fel álltam és oda mentem Justinhoz elő vettem a táskámból egy törlő kendőt és el kezdtem vele óvatosan Justin homlokát .  És Justin hirtelen ki nyitotta a szemét nem mondott semmit én meg csak néztem és egyszer csak el kezdet potyogni a könnyeim megállíthatatlanúl csak folyt .Justin le csukta megint a szemét Ry vissza jött a haverjaival meg fogták Justint és le vitték a hátsó ajtón hogy ne keltsünk fel tűnést . Le vitték a kocsihoz és meg kértem Ryt hogy én is hagy megyek veletek de ö nem engedtek én meg akaratos kodtam. És végül Ry bele ment hogy én is velük mehettem mivel nem volt már több hely ezért azt csinálták hogy én be ültem és Justin fejét az én lábamra rakták .
Pontosan nem tudom mért akartam velük de azt tudtam hogy Justin most miattam van ilyen állapotba .
*Justin szemszöge *
Olyan gyönyörű volt abba a lila ruhába hogy nem tudtam neki ellen állni meg akartam csókolni és ö is engem de én meg akartam bízonyosodni arról hogy tényleg tetszek neki így hát be csuktam a szemem és kicsit közelebb hajoltam hozzá . Ö is közelebb jött mert éreztem az hogy rám fujj a levegőt így hát ki nyitottam a szemem és olyan aranyos volt be volt csukva a szeme és csücsörített . 
Nem tudtam hogy mit mondjak mivel hirtelen ki nyitotta a szemét így hát csak flegmán válaszoltam neki .
-Azt hitted mi hogy meg csókollak  kurva !
- Rohadt szemét görény .- mondta majd probált volna el menni de nem engedtem mert most rögtön akarom öt olyan kívánni valló amikor dühös .Be rángattam egy szobába és falhoz szorítottam.
Ki akart szabadulni  szorításából de nem ment neki amint bele néztem a szemeibe röktön neki estem az ajkának . El váltak ajkaink egymástól nem nézet rám de én nem bírtam már magammal és még többet akartam így hát meg fogtam a kezeimmel az arcát és újból meg csókoltam .Hallottam hogy valaki be jött a szobába de szartam rá nem érdekelt mert engem most csak Jessika érdekelt és az hogy meg tudjam dugni a kis kurvát . Éreztem hogy valaki meg ragadja a vállam és hátra húzott és belé ütött  egyet hirtelen érte az ütés  ezért kicsit le gyengültem  de fel álltam és én is be  húztam neki egyet de sajnos  nem figyeltem rá hogy ki gáncsol én meg elesdtem és be vertem a homlokom az ágy szélébe , és ott el sötétült minden . Aztán egy neves valamit éreztem meg a homlokomon és nem bírtam meg állni, hogy ne nyissam  ki a szemem . Nagy meg lepetésemre Jessika volt az nem szólt semmit csak törölgetett és egyszer csak el kezdett sírni de nem értettem hogy mért de nem bírtam már tovább nyitva tartani a szemem túl gyenge vagyok . Már csak egyszer azt vettem észre hogy fel emelnek és valahova be visznek aztán valahova le fektetnek . Aztán meg éreztem valakinek a puha kezét és  simogatta  az arcom olyan jól esett .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése